poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas!



Shecky, Taiga.




Witamy! Chyba nie trzeba pisać jaki mamy dzisiaj dzień.. (tak, urodziny Lou xd). Dzisiaj nie pojawi się nowy rozdział (tych, którzy nie przeczytali ósemki odsyłam post niżej), a jedynie świąteczne życzenia od nas, dla Was : ) Badum ts.

Dokładnie. Aaa...! Rozumiecie? Nareszcie! Prezenty, choinka, świąteczna atmosfera, a no i prezenty! Kurde, ale się jaram! *ogarnia się* Dobra, w ogóle to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LOU! *przesyła buziaka w powietrzu*
A ja to bym chciała dostać Nialla pod choinkę, ale mama powiedziała, że może być z tym problem. *mówi ściszonym głosem jakby sama do siebie* Ah tak, życzenia dla Lou, a teraz misiaki.. Trzeba wam też coś życzyć ; 3 hue hue.
Ja to wam życzę wszystkiego co najlepsze, aby następny rok był być może dla niektórych z Was tym lepszym i oczywiście chłopaków pod choinkę. *śmieje się sama do siebie* I w ogóle wszystkiego dobrego i dużooooo prezentów. *odpływa słuchając Irresistible*
A ja chcę byście znalazły to czego szukacie (nie, nie musicie przeszukiwać Londynu i włamywać się do apartamentów 1D), żebyście wszystko co robicie robiły z pasją (bycie Directionerką to też pasja), a no i byście więcej.. przeżywały każdy dzień w szczęściu. PEACE EVERYONE, a nie.. źle.. MERRY CHRISTMAS!
Tak! Merry Christmas! Hmm.. co by Wam tu jeszcze? *zamyśla się* Chciałabyś coś dopowiedzieć Taiga?
Ja zawsze chcę coś dopowiadać, ugh : d A więc, odniosę się tylko do poprzedniego i następnego rozdziału, który mamy napisany, ale jeśli chcecie kolejny rozdział to pokażcie i skomentujcie ósemkę, bo wiecie.. prucie się by napisać coś dla Was, a potem dostajesz dwa komentarze podczas, gdy wcześniej było ich min. 12..  Zróbcie mi prezent. To nie szantaż, TO JE TAIGA, KTÓRA CHCE KOMENTARZ, BO JEST MATERIALISTKĄ I TE DE I WGLE XD.
Wesołych. Wesołych Niallowych, Louisowych, Harrowych, Liamowych i Zaynowych Świąt.
Ej, ja też chcę taki prezent. No zróbcie to dla nas. *robi maślane oczka* Jeżeli chcecie szybko kolejny to komentujcie. Was nie zbawi sekundka, a nas pokrzepi do następnego rozdziału, więc chyba wiecie co robić. :*
PLUS MAMY DLA WAS PREZENCIK! Założyłyśmy tumblr.com specjalnie byście mogli tam zadawać pytania bohaterom, jak i nam. Adres to : http://only--love--me.tumblr.com/ Może powiesz coś więcej Shecky?
Mogę powiedzieć tyle, że jest to fajna zabawa, bo możecie dowiedzieć się od każdego bohatera o czym myśli, jak się czuję czy chociaż co robi. To naprawdę fajne. Oczywiście według mnie i myślę, że Wam również się spodoba. 
Też tak sądzę, a teraz się z Wami żegnamy i jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT <3
Wesołych misiaki. : **

3 komentarze:

  1. Badum tss.
    Ja nie jestem dobra w składaniu życzeń, ale właściwie to chciałam powiedzieć, że jeszcze nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, ale ZROBIĘ TO, tyle że nie wiem kiedy. Dzisiaj na pewno. Po prostu skomentowanie to nie problem, ale chodzi o przeczytanie, na co za bardzo nie mam dzisiaj czasu. Przynajmniej teraz. No nic. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam!
    Tinna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nn ;)
    iwouldliketobeyourlittleprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ifindyourlips.blogspot.com/ PROSZE WEJDZIESZ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ; )